Kvällens fylla-på-kylskåpet-outfit


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget


Jättefin 7 år gammal regnjacka - Ica Maxi
Mjukisbyxor - Johans
Jättefina blommiga skor - Ica Maxi


Seriös eller inte? Ja, i alla fall så har jag tagit mig en tur till affärn och har samtidigt kommit fram till att det är livsfarligt att cykla när det är mörkt ute. Även fast jag hade lyse fram och bak på cykeln så höll en mopedjäkel på att köra in i mig. Att det ska vara så svårt att hålla ut lite... Men jag överlevde i alla fall, den här gången åtminstonde, men jag kommer nog att överväga noga innan jag ger mig ut med cykeln igen i mörkret nästa gång.

Robert

Blev lite nyfiken ifall du har plåtat någon gång i en studio? Har du någon länk till din kamera utrustning? :)

2011-09-12 | 08:29:28
URL: http://www.modestil.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback