The Boss


Musik Kommentera inlägget
Nu när hösten är på intåg så ändras det lite i min musiklista. När det är höst vill jag lyssna på Bruce Springsteen. Visst, det går att lyssna på han året runt, men det är något specielt när det är höst. Jag tror nästan att jag kan jämföra mitt höst-springsteen-beroende med andras sockersug. Det är sant, när jag får den där känslan så bara måste jag lyssna på Springsteen. Men sen är han ju The Boss också.
Jag har länge sett på många affärer att det finns en samling (tre cd och tre dvd) att köpa, men jag har inte varit så sugen på att lägga ut 999:- direkt även om jag supergärna skulle vilja ha den. Men nu såg jag på cdon.com att dom har den för 499:- (nog dyrt det!) och nu börjar det klia i fingrarna, men jag måste nog ändå behärska mig. Snälla du rika människa, ge mig!

You'll be comin' down


Ge mig!!!!

atosa

fint blogg kolla gärna min :)

2011-09-03 | 09:51:35
URL: http://qissies.blogg.se/
peter

tycker du helt klart ska köpa den boxen :) jag har den själv. Hade tur att få den i julklapp då dessutom ;) Riktigt bra konsert med i boxen. Har även tracksboxen som kom för massa år sen, den är oxå ett måste om du är ett fan :)

2011-09-04 | 13:08:20
URL: http://fotope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback