Mycket läsning


Emma funderar Kommentera inlägget
Hej och hå! Det blir ingen buss för min del idag, jag har en snäll kusin som ska in till stan i kväll och då får jag åka med. Då får jag stanna några timmar längre hemma!
Idag vaknade jag av att jag inte kunde andas. Var täppt i näsan och hade haft öppen mun så jag var kruttorr i munnen. Det brukar resultera i (i alla fall för mig) att den lilla luft som man lyckas få in blir läskigt torr och man börjar hosta... Och ont i halsen hade jag också, men det har gått över för tillfället. Men nästäppan är kvar, det är så pass att det inte går att andas genom näsan så jag måste allts använda munnen, vilket inte funkar och jag låter som en andfådd gris. Trevligt, trevligt.

Jag går och hoppas på att dom ringer i morrn och vill att jag ska jobba för nu är jag less på att inte ha nått att göra, bara gå runt, runt. Jag förstår inte dom som inte vill ha jobb, dom som bara vill chilla hela dagarna. Det har jag nu gjort en vecka och jag är så utless på det att jag blir less på mig själv. Då är det illa, eller? Jag tror jag måste fråga dom jag känner, som inte gör nått, hur dom klarar sig. Få lite tips och så där, tills jag hittar jobb på riktigt!

Och nu kom jag på nått som jag måste kolla upp! I natt, innan jag lyckades somna, låg jag och funderade på vad jag vill läsa till våren eller hösten. Jag har inte riktigt bestämt mig, och så kom jag på den lysande idén att kolla upp Mittuniversitetet och Luleå Tekniska vad det finns där. Vad spelar det för roll liksom om jag läser i Umeå, Luleå eller Sundsvall? Boendemässigt sett då... Det skulle ju bara vara kul att få komma bort lite från Umeå och se annat. Måste bara hitta nått som jag vill läsa först, så att jag inte ångrar mig efter ett tag.

Oj, det här blev ett lite längre inlägg men då får ni ju att läsa också.

JOSEFIN - FOTO & VARDAG

Skit fin blogg! :)

2011-09-18 | 13:27:30
URL: http://picsbyjosefin.blogg.se/
ida

ha en trevlig dag!:D

kram

2011-09-19 | 09:39:15
URL: http://iiiden.blogg.se/
Anonym

hej sötis, har frågestun . fråga på!!

2011-09-19 | 13:05:02
URL: http://lunamotz.blogg.se/
Natalie -tecknar & fotograferar-

Ett desperat försök nu... Hemma hos mig ligger en massa kläder och tar upp onödig plats. Säljer därför de plaggen för en billig peng i min blogg!



Du kanske hittar något? http://nataliehakansson.blogg.se/2011/september/saljes.html

2011-09-19 | 17:39:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback