Storhandlat


Mina saker Kommentera inlägget
Hej och hå! Idag har jag varit och storhandlat på ÖB. Toapapper, diskmedel, snapsglas och HubbaBubba. Ja, det var ju lite udda saker men ja... Snapsglasen är till på fredag och HubbaBubba köpte jag bara för att uppleva gamla minnen igen, resten är sånt som man måste ha bara.
Och på tal om toapapper, jag har ju sagt många gånger att anledningen till varför jag ville ha nåot eget (ställe att bo på) var för att jag ville köpa mitt eget toapapper. Idag var första gången som jag själv köpte toapapper. Det hann gå ett halvår! Och varför jag inte har köpt tidigare är för att mamma har varit snäll.
Nog om toapapper. Jag har även varit på Ica Maxi idag och där roffade jag åt mig en vas som jag länge velat ha. En smal cylindervas, för 30 kronor.

Ja, den här dagen har typ bara börjat känns det som. Nu är det städning som står på schemat. Städ och disk.

Vas och snapsglas

Bild från Google

Linda

Yey! På fredag ska det snapsas ;)

2011-09-27 | 20:20:10
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback