Bilder från mobilen


Övrigt Kommentera inlägget

Mobilbilder var förut det enda som jag hade i bildväg. Förr använde jag bara mobilkameran, innan jag fick en riktig kamera. Nu använder jag nästan aldrig mobilkameran, först och främst för att den är dålig och sen för att jag numera faktiskt har en riktig kamera. Men ibland kommer ju faktiskt tillfällen då kameran inte är med men till och med då är jag superdålig på att använda mobilen... Jag ska bli bättre på det, för även om bilderna ofta är kassa (i alla fall på min mobil) så kan jag tycka att det är lite kul att se såna bilder också. Det blir mer utmaning på ett sätt. Bilderna ovan är från i höstas och bilderna här under är från igår och förra veckan. Fler mobilbilder ska det bli framöver!


✝ ohhlinda

fin blogg!

2012-04-28 | 13:35:21
URL: http://ohhlinda.blogg.se/
Sarah

Sån gunga e rolig :)

2012-05-01 | 16:36:14
URL: http://CheerSarah.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback