Fina skor, vill ha, vill ha!


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Heeeela dagen har spenderats på stan. Kusin Maggan ville ha lite sällskap så vid tolv traskade jag ner mot stan och kom inte hem förns för en halvtimme sen. Tomhänt kom jag inte hem heller, fick med mig lite vaniljljus från Lagerhaus. Jag hade gärna fått med mig skorna nedanför också. Det riktigt skriker Emma om dom! Det dröjer nog inte länge innan dom står här i min hall skulle jag tro. Nu när mina shackskor är kastade (...) så måste jag ha nya skor som bara är att glida in i. Passar inte dessa bra då??

Mina gamla skor som kastatdes i höstas kan jag visa en bild på också. Älskade dom skorna! Anledningen till varför jag var tvungen att kasta dom var för att sulan hade gått av på mitten, på bägge skorna...

Rebecca

Allt bra? :D

Kram!

2012-04-25 | 20:09:24
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback