Hösten är här?


Vår Kommentera inlägget
Nästan hela veckan har det varit höstväder. Jag får liksom en mysig känsla av vädret som är just nu, så länge jag håller mig inomhus i alla fall. Dimma, regn och blåst. Igår kväll var det nästan fint med all dimma som låg över stan. Mindre roligt för dom som skulle flyga eller bara köra bil, men det berör inte mig så jag tycker fortfarande att det var fint.

Thea

så mysigt! här är det än så länge bara regn, men det kan vara mysigt det med!



sv; verkligen! blev dock bara en dag vår, idag har det varit lite kallt och mulet, men, som sagt, mysigt också :)



Åh, låter ju hur bra som helst! Kanske måste fara där förbi en sväng då! :)



Men det låter ju toppen! Får som sagt sätta mej ner och utforska det när jag har tid! :) Okej, det har jag också hört talas om, kanske får pröva det också då :)



Åh, jag vet inte..bilder,känslor,glädje. Kan som inte sätta fingret på det, men det ska kännas som jag :)



Jo, det enda jag känner stress över är TIDEN! Herregud, att det dessutom ska POSTAS in. Typ 25bilder och en text på 2000 ord..på typ 25 dagar.. ojojoj...

2012-04-26 | 22:10:25
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/
J på rabatterocherbjudanden

Ja visst är det konstigt att det är mysigt på något sätt. Men ändå vore det kul med vår :P

2012-04-28 | 11:27:34
URL: http://rabatterocherbjudanden.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback