I högen av pärmar och mappar...


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Igår åkte jag hem till Agnäs och där hemma kan man hitta mycket kul från forna tider. Eftersom att jag nu har blivit så vuxen att jag måste ha en viktiga-papper-pärm så tänkte jag ta en av mina gamla pärmar från skolåren (ja jag har sparat allt sånt, pärmar, mappar, kollegieblock...). I högen så hittade jag några (många) olika mappar med diverse innehåll. Brevpapper i mängder, brev från brevvänner, roliga texter som skrevs på tråkiga lektioner, osv. Nästa gång jag är hemma ska jag sätta mig och gå igenom allt det där, kanske jag hittar våra sagor som vi skrev också? Hade ju varit underbart!

I en mapp hittade jag en bild på ett tidningsutklipp från 2006. Det var första året som jag gick vidare i en skyttetävling, Skyttiaden, och fick åka till Eskilstuna. Den röda pilen är lilla jag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback