Nu lägger jag undan bläckpennan...


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag satt uppe till efter två inatt. Varför? En bläckpennas fel. Det finns en anledning till varför jag föredrar blyertspennan framför bläck och den anledningen gjorde sig påmind igår. Någon fler som känner igen sig i att man skriver och skriver och sen på sista raden så råkar man skriva å istället för a. Bara att börja om. På bilden syns några av mina ark som nu bara är att kasta... (eller rita lite först på!).

julia karlsson

Haha, det händer ALLTID mig! Vågar inte använda bläckpennor till någonting längre.. inte ens inköpslistor för att plötsligt kommer mamma hem med mjöl istället för mjölk.. ;)

2012-04-13 | 12:05:14
URL: http://juliiikarlsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback