Nu: mat


Vatten Kommentera inlägget
Någon som kom ihåg att jag skrev att jag skulle köpa en flaskborste? Det gjorde inte jag... Jag glömde bort det enda som jag skulle komma ihåg! Duktiga jag. Istället för att köpa en flaskborste gick jag efter älven och ner mot stan där jag satt en stund och kollade på alla människor. Finns en hel del udda personer här i Umeå.
Nu ska jag äta en lite sen middag. Har suttit i drygt en timmar och tänkt att jag ska äta nånting, men hela tiden blir det "ska bara göra den här bilden först". Och jag har ganska många bilder från kvällens promenad...

julia karlsson

Sv; Jag tycker det är en bra städning om känslan håller i sig i några timmar.. ;)

2012-04-14 | 10:45:41
URL: http://juliiikarlsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback