Sunset on Sunday


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Utnyttjar denna söndagskväll till max. Har varit ute en sväng för att försöka fånga solnedgången, vet inte om det blev allt för lyckat, och nu ser jag lite på South Park samtidigt som jag trixar lite med bilderna. Johan kommer nog snart också och då blir det lite Harry Potter. För min del i alla fall, för jag gissar på att Johan somnar efter cirka 20 minuter.

thea

sv; haha.."kära".. :) inte ofta jag hör folk säga så om skellefteå, haha :) hur kommer det sej att du vill bo här? :)



verkligen! haha tusen tack, lär nog behövas eftersom det är grym konkurrens! pluggar/ska du plugga något i höst? :)

2012-04-15 | 23:44:13
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback