Det senaste


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Hm, hej. Det har inte hänt speciellt mycket sen sist jag skrev något här. Jag har jobbat, varit hemma, funderat på en ny mobil, och just för tillfället ligger jag i sängen och irriterar mig över en stor harkrank som studsar runt här mot taket. 
 
Jobbet. Ja, jag är faktiskt inne på dom sista passen för i sommar. Och sen är sommaren också slut. Jag har inte hunnit med den är sommaren känner jag. Kanske hinner göra nånting kul om två, tre veckor. Det hade inte varit helt fel i alla fall.
 
Och jag går i köpartagen igen. För ganska precis ett år sedan så köpte jag min kamera. På ett år utvecklas man ändå rätt så mycket, bara man utnyttjar tiden. I år är det dock ingen kamera som står på listan, i år är det en ny mobil. Min fina lilla röda har börjat tacka för sig, den stänger av sig själv lite när som helst och tar sen närmare 15 minuter att starta igen. Jag väntar bara på att det ska komma en dag då den inte startar alls. Alltså en ny mobil. Jag funderar på om jag ska slå på stort eller köpa en billig skit som sist..? Har grubblat lite och kommit fram till två saker i alla fall: 1. ingen iPhone (gillar inte menyerna osv, dock finns det så många fina skal) 2. den nya telefonen ska kunna agera ställföreträdande kamera. Det lutar åt en Samsung ska jag också tillägga.
 
Harkranken då. Den lilla jäkeln. Snälla flyg ut!
 
Sen är ju frågan varför jag är uppe nu. Jag försöker ställa om dygnet. Ska jobba natt i morrn så jag tänkte vara vaken nån timme till i natt och sen sova så länge jag kan i morgon. Jag hoppas verkligen inte att dom får för sig att klippa gräsmattan i morgon klockan åtta...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback