Cravings


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag har gått och fått en hel massa "cravings"... Först och främst är jag extremt sugen på att få åka skidor, dock inte utförs utan på längden!! Vad hände här? Jag har aldrig tyckt om att åka längdskidor och det är tre år sen sist jag stod på ett par. Men jag har sett massor av folk (studenter) här i stan som åker efter älven mot Strömpilen och det har såklart resulterat i att jag också vill. Måste ta mig en tur nästa gång jag är hemma!

En annan sak som jag har stort behov av att göra nu är att rita, måla, skissa, ja allt sånt. Vara kreativ helt enkelt. Det kanske inte var så speciellt, men jag är ändå inte nöjd med det jag kan göra. Jag vill måla med pensel och färg (!). Också det är flera år sen sist. Gick jag i nian kanske? Jag har ett block med A3-papper (akvarell??) hemma som mamma köpte till mig för en billig peng och nu funderar jag på att ta med mig det hit nästa gång jag är hemma och införskaffa mig lite färger och penslar. Självklart blir det vattenfärger, här snålas det, men det är ju så kul.

Inser ni vilka problem jag har? Jag vill så mycket, men kan bara göra en yttepytteliten del av allt!!

Emelie

Hejsan ska vi följa varandra på bloglovin ? :)

2012-02-23 | 13:35:38
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback