Hela dagen lång


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Tjosan hoppsan! Idag är det sista dagen framför datorn känner jag. Börjar bli lite less nu. Vill ha helg! Söndag är spikad och klar, nu är det bara lördagen som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Kanske åka hem lite snabbt över dagen, kanske inte.
Åter till nutid och brottas med problemen som uppstår när man jobbar med två olika datorer samtidigt. Det är inte det roligaste kan jag lova. Den ena har programet som arbetas i men för att kunna spara som jag vill så måste jag ha programet som finns på den andra. Jag hittar nog nån lösning, för eller senare. Helst innan kvällens slut! Önska mig lycka till.

Nu är det snart dags att lämna biblioteket och traska hem tror jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback