Ute i snö och blåst


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Det blåser och snöar en hel del idag vill jag lova. Mamma körde mig upp till backen vid tolv idag och där uppe blåste det ännu mer än här hemma. Väl i backen så var det hyffsat bra väder i alla fall, såg ut över hela byn. Fem minuter senare såg man knappt var älven gick nedanför backen, då hade det börja snöa rätt så mycket. När jag hade lyckats ta mig nedför backen, halvt åkande på rumpan, så kom pappa och hämtade mig där nere och han tyckte att jag såg ut som en snögubbe... Jag kände mig som en sån också.

Ikväll bär det av tillbaka till stan igen för att fortsätta på lite skolgöra, men det är kul det med!

L I N N - F O T O ☆

Hej, var gärna med i min fototävling som pågår på bloggen just nu. Du har chansen att vinna en helt ny header av mig (du bestämmer hur den ska se ut) och du får ta del av mina 700+ bloggläsare!

förlåt om du inte gillar sånt här, puss

2012-02-19 | 10:48:22
URL: http://linnahlborg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback