Förlåt, men jag är så glad


Illustrerat Kommentera inlägget
Helgen närmar sig med stormsteg, veckan har gått superfort. I morgon ska vi visa upp våra sjävporträtt som vi målade och jag tror att jag är klar! Nästan. Ska bara gå hem till Johan, låna en dator där (med PS) och kolla så allt ser bra ut. Vi ska ju gå igenom alla lager som bilden är gjord av och beskriva hur vi gick till väga. Jag får nog säga att jag bara körde på haha...
Nu ska jag fortsätta jobba lite på en annan uppgift. Tänk vilken skillnad det kan vara på läxa och läxa. Välj själv, måla i photoshop eller lära sig matsmältnningssystemet (från gymnasietiden)?!

Ida maria

Övar du på att göra porträtt i Illustrator eller Photoshop? Tog nästan ett år för mig att lära mig, jag jobbar själv i Illustrator :)

2012-01-30 | 18:41:22
URL: http://favs.se/musik



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback