Kinabron


Vinter Kommentera inlägget
Alltså, mitt tredje objektiv. Tamron 70-300mm. Vi två kommer inte överens. Inte alls. Nä, jag tycker inte om det. Funderar på att sälja det, men samtidigt är det ett sånt där bra-att-ha-objektiv. Dessutom kostade det inte så mycket, så man får ju vad man betalar för. Men jag kommer inte att vara någon flitig användare av det objektivet, det är bara att inse. Min grej är inte riktigt i den klassen, jag vill hellre köra på detaljer. Så, nu vet ni det.

Här kommer i alla fall några bilder från dagens promenad. Hittade bland annat bort till Kinabron, den är ju för tjusig!

mysan

Hej söt vad gör du?

Skickar en varm kram till dej! :)

2012-01-16 | 20:26:04
URL: http://myedenvad.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback