Söndag = vilodag


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Biblioteket måste ju ändå vara bästa platsen i Umeå. Idag har jag suttit där i nästan tre tre timmar och bara läst om intressanta saker. En ganska trevlig söndagssyssla måste jag säga. Ikväll kanske det blir bio (igen), det beror helt på om Johan får ihop några som ska följa. Om några följer med så stannar jag hemma, annars ska jag vara snäll och följa med. Det där lät som att jag inte tål hans vänner, men det är så att Johan vill se en film som inte riktigt är något jag vill se. Därför blir det såhär.
Nu ska jag bläddra igenom några tidningar som jag fick med mig hem från biblioteket. Jag laddar upp med ett glas juice också!

Rebecca önhult

Tack!:) snygg header, fotat själv?

2012-01-22 | 21:07:01
URL: http://bexfoton.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback