Var vill du åka?


Emma funderar Kommentera inlägget
Alla har vi platser, länder, resmål som vi vill besöka. Jag tillhör den mindre skaran som helst inte besöker värstingturistorterna i exempelvis Turkiet eller Thailand. Jag trivs inte att ligga på stranden eller gå runt på shoppingturer hela dagarna, jag vill så mycket mer. Som att se och uppleva saker. Underbara vyer från en fjälltopp eller fina djur. Annorlunda miljö gentemot Sverige helt enkelt. Det är ju i och för sig annorlunda miljö även på den där stranden, men jag hoppas att ni förstår vad jag menar? Enda sen jag var liten ville jag åka till massor av ställen, mest för att jag ville göra allt som min pappa och farbror har gjort. Den viljan sitter kvar, men den har stärkts av min vilja att upptäcka också.

Italien och Estland. Dom två länderna har en sak gemensamt, jag har varit i dom två länderna. Ni ser kanske att jag hittills inte har hunnit med så många resmål utanför norden.
Däremot har jag sett många fina ställen runt om i Sverige, från Kiruna i norr till Ronneby i söder, och lite av Norge och Finland.
Mer kommer förhoppningsvis och om några år kanske jag kan bocka av nånting här nedanför?

Linda

Jag följer jätte gärna med dig till Irland. Åhh ha velat fara dit jätte länge! :)

2012-01-24 | 00:12:26
URL: http://lindaslilla.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback