Frustrerad Emma

Jag blir så less, så less. Har en massa bilder att redigera men inget program att använda längre. Det var som att allt skulle krascha samtidigt. Nu har jag lånat ett dator med Photoshop CS5. Tror ni att det funkar då? Nej. Camera raw kan inte öppna bilderna. Irriterande. 
Jag har faktiskt photoshop elements 9 som jag fick med när jag köpte kameran så jag tänkte att det kanske är på tiden att installera det på datorn. Tror ni det gick? Nej. Funkar uppenbarligen inte på mac. Min enda utväg just nu är att köpa elements 10 (har inte riktigt råd att köpa cs6 som jag helst vill ha...) som jag hade tänkt köpa i augusti nån gång, men jag får väl gå lite i förväg.
 
I alla fall så har jag nu Photoshop Elements 9 (ej till mac) till salu för 300 kronor om det är någon som skulle vara intresserad.


Katarina Thunberg

Hej! Jag hittar inte min skiva och nu krånglar 9:an på min dator. Har du skivan kvar? Hälsningar Katarina

2013-09-11 | 13:32:04
Katarina Thunberg

Hej! Jag hittar inte min skiva och nu krånglar 9:an på min dator. Har du skivan kvar? Hälsningar Katarina

Svar: Ja den är kvar :)
EmmA

2013-09-11 | 13:51:57
Katarina

Hej igen! Då köper jag den. Mejlar dig i kväll så hörs vi av närmare.

Hälsningar Katarina

2013-09-11 | 16:03:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback