Myggbiten, har ni hört den?


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget


Idag har jag då varit i Lycksele med Linda och Kristian. Blev ett besök på Dollar store och där kommer man ju inte ifrån tomhänt.
Nu på kvällen gick jag ut på en liten promenad. Två timmar och då hann jag gå hela två kilometer. Det blir lätt så, i alla fall för mig, när kameran är med. Och mygger fanns det gott om ska ni veta! Jag visste till slut inte vad jag skulle ta mig till, det var som en tjock vägg runt mig hela tiden. Jag gick där med luvan uppdragen och viftade med armarna men efter en stund gav jag upp. Myggorna fick gnaga på mig bäst dom ville... Det kliar nu.

T I F F A N Yt

Hej fina du! Hoppas du får en bra helg! :)
hur mår du? :)

2012-06-15 | 11:08:51
URL: http://photobytiffany.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback