Om tiden stod stilla


Close up Växter Kommentera inlägget
Efter att ha varit ute på äventyr (strosat runt i Umeå) hela dagen så tänkte jag sitta och ta det lugnt och se på tv nu ikväll. Det varade till strax efter åtta då jag kikade ut och såg hur fint ljuset var. Ner med kameran och min nya klocka och på med skorna för att kila ut och hitta ett fint träd eller buske. Nedanför tågstationen såg jag ett jättefint träd, men med min otur så stod det såklart i skuggan... Längs med älven fann jag tillslut en fint plats med fint solljus så där stod jag i nästan i en halvtimme med kameran i högsta hugg. På väg tillbaka så var lyckan åter, det fina trädet vid tågstationen stod inte längre i skugga! Lyckliga jag!
En bild från ikväll, tills vidare. Resten kommer nog i morgon skulle jag tro.

elin

vad fin bild!

2012-06-19 | 01:12:35
URL: http://elinohrn.devote.se
Myra-foto och vardag

Var redigerar du dina bilder?
Jag ska köpa en Nikon d3100! Och jag undrar om du har märkt av att skärmen inte visar bilderna tydligt, utan att man ser bättre man för över till datorn, för att se skärpa o.s.v! Har sett detta påpekande i ett antal recensioner??
Sista frågan;
Har du gjort din design själv? Om inte, vem har gjort den?
Om; gör du gratisdesigner??
Tack på förhand!!!

2012-06-19 | 12:38:10
URL: http://bloggmyran.blogg.se
Lara Johansson | LARAMORE

Vilken helt fantastisk underbar bild. Så somrig och vacker. Så fin!

2012-06-20 | 17:32:58
URL: http://laramore.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback