En bra dag


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Kvällens middag var den mumsigaste på länge, uppstekt pannkaka med hjortronsylt. Jag är ett stort fan av alla sorters pannkaka (utom fläskpannkaka), men jag skulle nog säga att uppstekt pannkaka är allra mumsigast. Och när dessutom hjortronsylt finns på tallriken, ja då kan det inte bli bättre.

Ikväll är det River monsters på Discovery channel och det tänker jag verkligen inte missa. Fram till dess ska jag nog ta tag i disken och lite annat som måste göras, såna där tråkiga saker.

Line

Hej!

Har du något bra musiktips? :)

Vore jätte gulligt om du kunde tipsa

mig om dina favorit låtar!

2012-03-21 | 20:37:01
URL: http://liinedalen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback