Hemma i hemmet


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Nu sitter jag hemma i Agnäs. Bussfärden till Vännäs var allt annat än rofylld, som den brukar vara... Först möts man av en arg och sur busschaufför som tycker det är fel att betala med kontanter (hade god lust att bara kliva av då) och sen när man väl sitter på bussen så får man stå ut med solen rätt i ögonen. Haha ja ni hör. Så värst farligt var det ju egentligen inte, det var bara den där chauffören som jag störde mig på. Jag kunde inte betala på något annat sätt än med en 50-lapp och resan kostade 39 kr. Då fick jag arga blicken och en massa mutter tillbaka, uppfattade lite när han mumlade nått om folk som inte kunde ha jämna pengar eller använda kort. Förlåt så mycket säger jag bara.
En timme på bussen, var roar man sig med då? Tja, lyssna på musik och leka lite i photoshop (min testversion går förresten ut om tre dagar...).

Therese

snygg blogg! :)

2012-03-29 | 20:58:28
URL: http://thessi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback