Nu är det snart slut på den fina tiden


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Nu har även jag insett att det inte finns någon återvändo. Våren är snart här. Varmt och jäkligt när man ska sova. Jag bäddade nyss om sängen och bytte ut ett av två täcken mot påslakan. Förmodligen så ryker nog det andra täcket också inom en snar framtid. Märkte att det där blev lite konstigt, jag använder ju själv bara ett täcke såklart. Det andra har jag som kramkudde...
Vädringsluckan har även haft sin premiär för i år. I natt var det så förbaskat varmt så jag var tvungen att kliva upp och pilla bort all bomull som jag tätat fönstret med och ställa vädringsluckan på vid gavel. Det blev faktiskt ganska behagligt, även fast det var med sorg i hjärtat som jag gjorde det. Inga täcken och öppet fönster (vädringslucka) betyder slutet för den älskade vintern.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback