Soluppgång


Vår Kommentera inlägget
Tidigt i morse, redan innan klockan hunnit bli 06.00, åkte jag och Johan ut till Holmsund. Han hade precis slutat jobba och det tajmade bra med soluppgången. Lite frukost där ute vid vindkraftverken, jag gick crazy (nära på) med min kamera och stackars Johan fick stå vänta på mig. Det blåste väldigt mycket där ute också, det hände fler än en gång att jag höll på tippa när jag balanserade på stenarna.
Färjan stod i hamnaen också när vi kom dit och jag hade hoppats på att den skulle fara ganska snart. Min tanke var att ta en bild när färjan passerade mellan mig och solen, men självklart så steg solen för snabbt och färjan ville aldrig lämna sin trygga plats i hamnen. Eller ville och ville, jag gissar på att den åkte nån halvtimme efter att vi hade åkt hem...
Nu ska jag gå igenom resten av bilderna, men jag kan bjuda på den första bilden som jag tog där borta.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback