The Texas Chainsaw Massacre


Filmtips Kommentera inlägget
För några kvällar sen såg jag och Johan på the texas chainsaw massacre, motosågsmassakern. Jag vet inte rikitgt vad jag ska säga, men vidare trevlig var den inte att se på. Fast bra var den!
Igår såg vi på the texas chainsaw massacre: the beginning, början på första filmen. Alltså the texas chainsaw massacre gjordes före the texas chainsaw massacre: the beginning. Den andra filmen är liksom en förklaring till den första.
Båda var helt klart sevärda (var tvungen att googla lite om motorsågsmassakern efter att ha sett filmerna), men det ska väl tilläggas att det är ganska mycket blod. Och scener där man ser hur motorsågen skär igenom kroppen.
The Texas Chainsaw Massacre - Motorsågsmassakern Poster

joanna-livet med aspergers syndrom



Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-700 unika läsare/dag har även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäl dig:) vill du inte ha sådana här komentarer så ber jag om ursäkt och hoppas får en bra vecka:)

2012-03-21 | 15:58:04
URL: http://domkallarmighannes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback