Kvitter från dom små


Djur Kommentera inlägget
Förutom att fota blommor, som alltid kommer vara en favorit, så har jag hittat två nya områden. Småkryp, kan bli riktigt fina bilder, och fåglar. Fåglar är lite speciellt eftersom att dom flyger iväg för ingenting, men det gör det hela lite roligare. Igår till exempel stod jag och stirrade in i en buske i säkert 30 minuter och försökte få en bra bild på några småfåglar. Jag undrar vad dom förbipasserande tänkte...?

Thea

så fint! jag gillar också att fota fåglar, men det är, som du skriver, en riktig utmaning! :)



sv; jadu.. den började bara ta helt svarta bilder, fastän den funkat tidigare. så jag skickade in den på reparation och dom sa att det var slutaren. så jag fick hem den för typ 3 veckor sedan och sedan fungerade den till för några dagar sedan, då blev det precis som förr.. så antingen sög dom på att reparera, eller så hittade dom inte det "verkliga" felet. Så just nu är jag kameralös och kommer heller inte att kunna söka bildjournalistik eftersom jag inte kan göra arbetsprovet....



Marknader är sååååå mysiga! Älskar dom! Och alla loppisar som arrangeras, hihi!



Men vad bra, då kan jag ju iallafall överväga en mac! Men har hittat en rätt fin asus :)



Kram!

2012-05-10 | 19:00:30
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/
Felicia Andreasson - Foto

Grymt fina bilder! :D

2012-05-11 | 11:17:40
URL: http://feliciafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback