Sista rycket innan helgen


Växter Kommentera inlägget
En fartfylld dag igen och det har fått bli en sen lunch idag igen. Men snart är det helg i alla fall. Jag hade mest sett fram emot en helg med fint väder och en cykeltur, men som det ser ut just nu så skritar jag nog dom planerna för fint väder verkar det inte bli. Nä, nästa helg kanske?

thea

känner likadant ^^ har SNÖAT idag. åh, jag som hade en massa utomhusplaner.. buhu..



Superfin bild förresten!



sv; Håller med! Sommar = utomhus, umgänge, fest osv. Men på hösten/vintern/våren så känner jag att hemmakvällar 9 gånger av 10 är roligare! :)



Haha oh no! Bättre lycka nästa gång :)



Åh nej! Då vet jag att min framtida dator inte blir en mac iallafall!



Nä..det är verkligen jättesvårt. Just nu förstår jag inte ens hur jag ska hinna... ojojoj..

2012-05-05 | 21:49:17
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback