Somliga går med trasiga skor

Mina byxor ser ut som när man var liten. Dom är alldeles gröna på knäna... Jag har krälat runt i gräset idag om det är nån som undrar. Lite halvmulet väder men ändå varmt, ganska perfekt väder för att fota en blomma eller två. Dock återstår ju att se resultatet... Vid fem ringde mamma och undrade om jag ville äta med dom på Great Eastern och självklart ville jag de så det var bara att halvspringa ner till stan. Efter maten strålade solen och nu är molnen som bortblåsta. Det var nästan så att det tog emot när jag bestämde mig för att gå hem igen. Men med ett minneskort som var fullt, trasiga skor och trötta fötter så fick det bli så. Nu ska jag gå igenom bilderna och kanske ni får se en eller två redan ikväll?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback