Nygammal kameraväska


Mina saker Kommentera inlägget
Kameraväska... Jag fick med en kameraväska när jag köpte kameran, dock är den så gott som oanvänd, eftersom att det är en axelremsväska och den rymmer kameran + objektiv och kanske ett objektiv till beroende på vilket det är. Ganska opraktisk alltså. Då är det bara att bygga sig en egen.
I förra veckan hittade jag mig en ryggsäck (efter att ha letat i typ ett år) på IcaMaxi (ovanligt...). En barnryggsäck på rea för 30 kronor är som taget. Tanken var att jag skulle ha den när jag cyklar, men nu hittade jag ett till användningsområde. Om jag ställer ner min "riktiga" kameraväska i ryggsäcken, vipps så har jag nu en ryggsäck (praktisk att bära) med fack för alla objektiv, blixt och kamera. Även en hel del småfack med plats för putsdukar, minneskort, batterier och annat smått och gott. Och vill man inte ha med sig hela ryggsäcken nån gång, då är det bara att ta upp den lilla väskan. Jag är mycket imponerad över mig själv just nu ska ni veta!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback