Hösten gör små djur sömniga


Close up Djur Höst Kommentera inlägget


I förrgår, när jag även tog dessa (1, 2, 3) bilder, så hittade jag en buske (väldigt hög...) med färgglada blommor. I blommorna så hittade jag lite olika flygande varelser. Eller dom är väl tänkta till att flyga men nog märks det att det är höst när dom går mellan blommorna. I alla fall så passade jag på att ta lite bilder, så klart.

Thea

sjukt fina bilder Emma!
detta är ju en av de bra sakerna med hösten, på sommaren vågar man ju inte gå i närheten av krypen, även om det kan bli grymt fina bilder, haha!

2012-09-27 | 22:53:52
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/
Simon G

Fina bilder! :)

Att många är ganska slöa nu på hösten kan nog bero på temperaturen eftersom många insekter har samma temperatur som omgivningen. Där av att macrofotografer är ute tidigt på morgonen hehe. :)

Svar: Tack! Jo, dom är väldans slöa (eller var, nu syns inga insekter till längre), men det skulle jag också vara tidigt på morgonen haha
EmmA

2012-10-09 | 22:34:55
URL: http://simonpixel.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback