2010-2013


Motor Vinter Kommentera inlägget
Tidigare i dag hittade jag min externa hårddisk som jag har massa gamla bilder på. Riktigt kul att kolla igenom! Ett motiv som finns med från varje år är skotrar. Oj, så konstigt! Jag samlande i alla fall ihop två stycken från varje år och, ja, här är dom.
 
2010 hade jag min lilla kompaktkamera från Advent, som jag hade köpt -08 tror jag. Kan hända att nån av dom två bilderna är tagna med min mobil Sony Ericsson c702 också.
2011 hade jag min lilla superzoom (som dom nu så fint kallas) Lumix som jag fick när jag tog studenten 2010.
2012 var första gången som jag fotade skotrar med min nuvarande systemkamera, Nikon D3100.
2013, ja samma kamera som året innan. Exakt samma plats också.
 
Det är inte förens nu som jag ser bilder från tidigare som jag faktiskt kan säga att jag nog har blivit lite bättre på att fota.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback