Både bra och dåligt

Nikon D800 + Tamron 90/2.8

Påsken är slut för den här gången. Det har varit en trevlig helg hemma med god mat och massor av fika. För min del åkte jag på en förkylning också. Började med halsont som snabbt övergick till en avdomnad känsla i halsen, hosta och rinnig näsa. Jag hostar ibland så att jag blir alldelens yr i huvudet. Hoppas att jag inte får någon feber och att det snart försvinner!
 
Jag borde egentligen plugga idag, men på grund av ovanstående besvär så orkar jag inte. Ska läsa lite ikväll, men annars så ska jag nog bara ta det lugnt och gå ut en sväng i solen. 
Btw så har jag inget varmvatten heller. Det tog slut igår när jag duschade (att duscha i kallvatten är aldrig kul). Min varmvattenberedare verkar ha gett upp på livet. Det är inte precis så att jag skuttar av glädje! Och om jag får gissa så kommer det nog att ta flera dagar innan någon kommer för att kolla vad som är fel så det blir till att plocka fram vattenkokaren nu några dagar.

fotograferats.blogg.se

Men vackra bilder!!
Krya på dig!

2014-04-23 | 21:02:29
URL: http://fotograferats.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback