En bra dag

Fredag idag vilket betyder att jag är ledig. Eller, ja så ledig man nu kan bli när det är en hel del som ska läsas. Jag har varvat läsningen med lite städning och försökt organisera upp skrivbordshörnan lite.
Det vi ska läsa just nu till seminarierna nästa vecka är, förutom vanlig studentlitteratur, bilderböcker och barnböcker. Jag klagar absolut inte. Bröderna Lejonhjärta är en av böckera och den är ju så bra!
 
För övrig fick jag veta idag att jag klarat den senaste tentan också, vilket känns fantastiskt! Jag hade inte räknat med godkänt då jag var sjuk innan och inte hade pluggat nåt. Jag klarade alltså hela första terminen utan omtentor och andra restuppgifter. Sju terminer kvar.
Nikon D800 + Nikon 50/1.8G




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback