Fototriss - en del av mig


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Kanske ska börja lägga upp något här igen, lite då och då i alla fall. Sommaren har passerat och hösten är här, vilket även betyder att skolan har startat igen. Hyffsat med plugg. Men en fantastisk höst väntar, känns som att resten av året är utstakat! På schemat finns bland annat (förutom plugg och dylikt) flytt, födelsedag och englandsresa men det kan jag återkomma till någon annan gång.
Nu ska jag dela med mig lite av mig själv och för ovanlighetens skull så blir det några mobilbilder också.
Veckans fototriss är alltså en del av mig.
 
Jag tror att man kan kalla mig för bokälskare. Fast jag går efter utsidan. Jag läser inte så många böcker som jag skulle vilja (även fast det blir ett par i månaden i alla fall), men jag älskar att ha böcker. Tycker det är väldigt fint, speciellt gamla böcker (som även kan vara roliga att läsa). Det senaste året har jag mer än fördubblat min samling av böcker, och nu ska jag flytta... 
 
Förutom bokälskare så är jag en dagdrömmare också. Jag kan sitta och titta ut genom ett fönster i timmar, och bara glömma bort allt. I gymnasiet hade jag en favoritplats där jag kunde sitta i ett fönster, det blev många timmar där.
 
Sist men inte minst, ett erkännande. Ja, jag tycker numera om att ha kläning och kjol, har gjort det i flera år men aldrig riktigt erkännt. Det är så fruktansvärt bekvämt och inget som skaver! 

Susanna Maria J

Jättefina bilder :)

2014-09-18 | 21:15:27
URL: http://oslofru.com/
Åke

Fin text till fina bilder :)

2014-09-19 | 06:42:59
URL: http://www.nacka144.se
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Jättefin triss! :)

2014-10-30 | 21:29:47
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback