Framtidsyrke


Emma funderar Kommentera inlägget
Oj jäklar vad inlägg det blir här nu, men det känns som att jag har en hel del att berätta... I alla fall så satt jag på rasten idag och såg på Naturfotograferna på svt2 och då fick jag ju världens idé, jag vill bli naturfotograf! Fatta så häftigt och kul det skulle vara! Jag kan ju inte få det hur huvudet heller så jag kan har sökt efter utbildningar och har hittat en i alla fall. Utbildningen är tre år och den startar bara vart annat år, och nästa start är 2013 så jag hinner ju tänka lite haha. Lite långt bort är det ju, men det skulle ju vara grymt kul att få hålla på med sånt där. På riktigt. Jag är så grymt taggad att ni anar inte!


Bilder från Google




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback