Så var det (skit)söndag igen


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Idag är ingen bra dag. Har legat i sängen hela dagen och sett på film.
Johan åkte till Bjurholm vid nio i morse och jag hoppades på att få sova lite till, men ikket. Det gick inte att somna om... Så upp med dator i sängen och starta nån film. Jag tror att jag hann se en kvart innan jag somnade! Vaknade igen vid halv ett (!), men låg kvar i en timme till.
Nu sitter jag i soffan och ser på tv, Brooke knows best, och jag har fortfarande pyjamas på mig. Har inga planer alls på att klä på mig idag... Jag har lyckats äta pyttelite aprikoskräm också.
Som det kanske framgår så mår jag inte helt hundra idag, magen protesterar. Så enormt mycket. Dessutom kommer en strid ström av blod från min näsa. Alltså, en dålig dag.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback