Listen


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Nu är det än en gång helg, och jag sitter på bussen på väg hem. Ganska skönt med bara en timmes undervisning idag. Men jag är inte så smart, jag hade inte packad i går så jag var lite stressad när vi fick sluta vid 11.45... Skynda sig hem och slänga ner allt i en väska och sen skynda iväg till busstationen. Dessutom så har jag tyngsta packningen ever. Varför? Ja, största delen av packningen består av böcker.

Jag hade tänkt vara en liten pluggis i helgen, försöka i alla fall. Jag har nu hittat en utbildning som jag skulle kunna tänka mig att gå. Det är bara Kemi A som jag måste ha, annars har jag redan allt! Och kemi håller jag ju på att läsa, wiihoo!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback