Vem älskar inte Disney?


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag älskar Disney-filmer. Specielt dom "gamla", dom som gick när jag var liten. Den lilla sjöjungfrun, Lejonkungen, Aladdin, Skönheten & Odjuret, Djungelboken, ja alla. Jag har till och med gjort en spellista i spotify med en massa filmmusik från Disney-filmer. Jag kan sitta och lyssna i evigheter.

Den lilla sjöjungfrun är nog ändå min favorit, helst när det gäller filmmusiken. Jag bara älskar låten "Hela min värld". Ni vet, den som Ariel sjunger när hon är i sin grotta och simmar upp mot ytan. Helt ärligt så blir jag kär varje gång jag hör den låten...

Här är i alla fall min spellista. Jag tycker ni kan lyssna, njuta och minnas!!
----> Diseny <----






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback