Söndag hela dagen, antar jag


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Det känns inte alls som helg. I morse var jag helt hundra på att det var tisdag eller nått sånt, och fattade inte alls hur folk kunde vara vaken hela natten för att sen fara och jobba. Bara det att det inte var nån annan än jag som skulle jobba idag... Jag får inte helg förns om två veckor, känn på den! Men jag är ju faktiskt ledig tre "strödagar" fram tills dess, så det kan gå.
Dessutom känner jag mig nyttig när jag jobbar. Jag klämmer ju i mig hela två-tre äpplen och två liter vatten under varje pass!!

Idag fick jag sluta lite tidigare och nu ska jag passa på att diska och lite sånt, så jag får det bortgjort. Jag har gjort upp värsta planen för kvällen, så jag hinner allt, för tanken är den att halv nio så ska jag krypa i säng. Jag måste få sova.

Hanna

Vill du ha chansen att bli dagens blogg ?

Gå in på min blogg och skriv "jag är med" eller liknande...



Fin blogg btw :)

2011-06-26 | 17:20:26
URL: http://hannastenbergg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback