Lite mobilt


Emma funderar Kommentera inlägget
Johan förstörde min kväll igår och även den här dagen. Han gjorde så att jag blev superdupersugen på att skaffa en ny mobil!! Jag har inte tänkt på annat och så fort jag har haft chansen så har jag sökt, jämfört och studerat nya finingar. Jag är ju lite sån som tycker om tekniken, om jag hade haft råd så skulle jag gärna haft nyaste och bästa datorn, mobilen, kameran, osv. Det kanske är tur ibland att man inte är rik?

Men nu är det ju alltså så att jag har suttit och jämfört olika mobiler. Jag är sjukt sugen på att skaffa en HTC Desire HD... Eller bara en Wildfire eller Legend, som är lite (ganska mycket) billigare. Eller kanske Desire Z, med tangentbord bara för att jag inte tycker om tangentbordet, men jag kanske ändrar mig? HTC ska det vara i alla fall, det bestämde jag för länge, länge sen. Sony Ericsson ska jag lägga på hyllan ett tag, deras nya "värstingar" är inte riktigt så bra som det sägs.


Tessan

Jag tror man tjänar på en dyrare variant i längden... Eller iaf om man som jag vill ha den till typ allt!

2011-03-01 | 16:43:27
Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tisdag-dagens-blogg.html#comment

2011-03-01 | 20:11:56
URL: http://vadfanskajagheta.se
fridolina

Nu ska jag tydligen på arbetsförmedlingen på torsdag eftermiddag.

Förlåt för att jag är den veligaste människan i världshistorien. Ville ju egentligen ha böckerna innan lovet :)



Men när slutar du imorgon då? Haha ;)

2011-03-01 | 20:32:34
URL: http://fridano.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback