Abstrakt


Close up Kommentera inlägget
God morgon, god morgon. Ovädret verkar inte ha lämnat än och då passar det väl riktigt bra med att ägna dagen åt att städa lite (läs mycket). Ska även försöka hinna med att posta ett brev, om jag blir klar med det förstås.
Jag känner mig just nu lite småtrött och det är sjukt frestande att krypa ner i sängen igen, jag har ju ändå varit vaken i två timmar redan. Men nä, jag ska försöka få nån vettig dygnsrytm nu. Det är så lätt att sitta uppe halva natten...
Tillsvidare, medans jag sätter igång med städning och sånt tråkigt, så kan ju ni gissa vad det egentligen är på denna bilden. Jag gillar det enkla sättet att göra en bild som denna på, och det funkar nästan alltid. Det kan bli riktigt härliga mönster.

Johanna Fåglund - Foto

Sv: Okej, jag såg Venus och Jupiter för några veckor sen :))

Tänkte att det kunde varit någon av dom där. Hade vart roligt om det var en planet man fått med på bild :P

2012-04-11 | 13:14:49
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback