Vem sa nått om rubrik?


Close up Kommentera inlägget
Har precis fått lite roliga nyheter angående valborg så det kommer nog bli hur bra som helst! Jag känner hoppet igen haha.
Ikväll spelar tydligen In Flames här i Umeå ikväll så Johan är där. Och här sitter jag och redigerar bilder på helosan. Jag liksom bara undrar var det gick fel? I alla fall så är helosansalvan min nya vän. Det enda som funkar för att min näsa inte ska se ut som torkat fnöske.

Thea

Åh, är den SÅ bra? Då kanske jag borde köpa en, min näsa har också en tendens att torka ut något fruktansvärt... vart kan man köpa den? :)



sv: Haha, ja grattis grattis! :) (är så avundsjuk, han fick en resa till Riga..vill också resa!)



Haha så är det för mej också! Köpte mörkbrun färg, blev knallröd, färgade mörkblont, blev orange..



Åh, så jobbigt :S Har hittat ett program, Pixlr.com, som sägs vara en lättare, internetbaserad version av photoshop. Ska sätta mej ner någon dag och utforska lite :)



Jag vill antingen ha en egen tidning, eller kanske skriva en bok, annars skulle jag vilja jobba i redaktionen på någon kul tidning och ha ett litet fotoföretag på sidan om :)



Förresten, har du fått instruktionerna om arbetsprovet till bildjournalistik? DÖDA MEJ! Mycket mycket mer komplicerat och noggrant än jag trodde det skulle vara, haha..

2012-04-24 | 23:46:39
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback