Ministudio, pris 35 kronor.


Mina saker Kommentera inlägget
Säga vad ni vill, men jag är nöjd! Jag har skaffat mig en egen ministudio (version 3) med väldigt enkla medel. På jysk köpte jag i förrgår ett vitt lakan för 20 kronor och idag tog jag mig en promenad till Strömpilen och Returbutiken där jag fyndade ett spegelglas för ynka 5 kronor. Nöjd och glad vandrade jag hem igen och riggade upp min "ministudio" med hjälp av en stol, hårklämma och ett stativ. Svårt? Nej. Dyrt? Nej. Enkelt? Ja!


Linda

Haha, Är det inte en Cream cheese chipspåse som skymtar där i bakgrunden? Var typ det första jag la märke till och tänkte på en gång hur gott det skulle vara med just dessa chips :P Ibland e jag så knäpp!

2012-01-11 | 17:14:24
URL: http://lindaslilla.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback