Din bästa bild


Vatten Kommentera inlägget

Nu har stargirlphoto tävling och självklart tar man chansen när den kommer. Temat är "din bästa bild" och jag valde då bilden här ovan. En bild från igår och känner mig så himla nöjd med den. Starka färger och reflektionen i vattendroppen. Jag kan av någon anledning fastna framför bilden och bara stirra... Nog om det. Vinst denna gången då, 250 kr hos tvspelsweb.se. Vinner jag vill jag ha en reflexskärm och blir det så att jag vinner så lägger jag till 50 kr och tar en trådutlösare också (länge velat ha)!

Linda

alltså, jag bara älskar dina natur bilder och vet du... Jag skulle lätt kunna göra dom till tavlor! :)

2012-05-25 | 11:43:21
URL: http://lindaslilla.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback