Grilla lite korv

Ikväll hade jag och Johan tänkt grilla lite korv igen. Först åkte vi ut mot Holmsund, men vände igen när vi kom fram till att det inte fanns något vindskydd där. Istället hittade vi till Villanäs och gick ut till ett fågeltorn som jag har spannat efter ett tag nu. Där ute fanns det verkligen hur många svanar som helst. Slutade räkna vid 20... Självklart så hade jag inte med mig kameran just ikväll så inga bilder blev det. Jag hoppas att vi åker tillbaka dit i morrn och att svanarna är kvar då.
Efter besöket vid fågeltornet så  åkte vi till Holmsjön och Yttertavle, men fortfarande inget bra ställe att grilla på. Efter ett bra tag så slutade vår lilla resa i alla fall i Norrfors och där kunde vi kika lite på forsen som brusade fram.
En liten tripp i Umeå på jakt efter ett bra ställe att grilla på helt enkelt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback