Det närmar sig

Nikon D800 + Nikon 50/1.8G
 
Jag har nu ett vitrinskåp som jag bara älskar! Än så länge står det ganska tomt, bara några saker har fått flytta in, men det är så fint, så fint! Bakat har jag gjort också, kladdkaka. Kakan blev bra, även fast formen (som är helt ny) inte dög till. Den läker...
Det börjar närma sig skoltider också. I morgon börjar insparken och på måndag drar allt igång. Som jag har längtat! Dock innebär det nog att jag inte kommer kunna åka hem hem (hem = umeå, hem hem = föräldrarna) under hela septemper månad. Men skoj blir det nog ändå!

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Så härliga bilder! :)

2013-09-05 | 21:56:25
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback