iPad Air

Nikon D800 + Nikon 50/1.8G
Igår fick jag hem min nya leksak! En iPad Air. Har aldrig haft en surfplatta förut så det är lite nytt. Största anledningen till varför den införskaffades är för att kunna läsa studentlitteratur i .pdf-format på den. Så mycket härligare än att läsa från datorn. Sen är den ju så klart smidigare att ta med sig också. Jag känner att vi kommer att få det riktigt kul tillsammans!
Nu har jag en MacBook Air och iPad Air. Ska det inte komma en iPhone Air också så kanske jag slår till på en sån med? Skämt å sido... Däremot så blir det nog en iPhone den dagen då min kära Galaxy S3 lägger av (inte än på nått år hoppas jag). Det är väldigt smidigt när man har prylar som kan "kommunicera" med varandra har jag märkt.
 
Tidigare var jag ganska emot alla dessa appel-produkter, men jag har insett att det egentligen bara var av en anledning: själva märket. Just det här med att folk inte kan kalla sin iPhone för mobil och macen inte är en dator, det är lite för mycket märkeshysteri.

Clara

ååh va skönt med en Ipad, skulle också vilja ha en.

Svar: Det är verkligen jätteskönt med en padda!
EmmA

2013-11-21 | 19:48:47
URL: http://clars.infografik.se
Anonym

HEJ! Jag har en fråga, om du kanske kunde ta och skriva jättekort om din iPad? Jag är så lockad att köpa en ipad, är dock inte helt säker på om det blir en iPad 2, iPad Air eller iPad Mini, men det får tiden visa. Kan du inte skriva jättekort om vad du använder den till (nu när du haft den ett tag), och hur den lever upp till förhoppningarna om att kunna läsa pdf. och sånt! Hoppas din iPad är super, hehe! :) Kram!

2014-01-02 | 23:18:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback