Nya gamla böcker


Mina saker Övrigt Kommentera inlägget
Nikon D800 + Nikon 50/1.8G

I lördags fyndade jag mig några "nya" böcker. Kunskapens bok, ett uppslagsverk på nio band + ett brev från förlaget som beklagar sig över en sen leverans! Nu väntar jag bara på att få ställa upp dom i hyllan, även få läsa lite i dom (fick inte med mig dom till stan). 

T

Hej

Jag vill gärna veta var du hittat dessa fina böcker? Vi ska ha några till vår nya lya. Maila mig gärna så jag med kan få tag på ett par:)

Svar: Hej! Förlåt för sent svar... Böckerna har jag hittat på en secondhand-affär där jag bor. Finns nog på de flesta secondhand-affärer! Myrorna, lite dyrare där eller någon lite mindre lokal, billigare! Hoppas du fyndar :)
EmmA

2014-12-08 | 00:30:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback